fredag 20 november 2009

Nummer 7

Ni kanske har glömt bort....jag hade nästan gjort det. Nummer 7 av mina 15 rock-killar som jag skulle krama (hänv. elev-mening) får bli denna otroligt begåvade person som jag så gärna vill se någongång i mitt liv.

Oj nu blev det nästan en nakenbild, ja det va ju inte meningen. Å när vi ändå har Bon Jovi i huvudet så kan jag rekommendera er att kolla på idol ikväll då denna kille...

Erik, ska sjunga Always av Bon Jovi, det lär bli hur bra som helst.

Nehe nu ska jag fixa mat och mig själv för snart kommer fam Sjöstedt och hälsar på. Ha en skön fredag.

Kram o puss!

5 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅ
    Längtar... efter allt du skrev om i detta inlägg ;)

    SvaraRadera
  2. Härligt med "nästan" nakenbilder!! ;)

    SvaraRadera
  3. Heja Erik! Han är nästan bättre än orginalet - fast inte om man tittar på fysiken ;oP

    SvaraRadera
  4. jag tycker väl iof den där spinkigheten är lite sexig på något sätt...men Bon Jovis kropp går INTE av för hackor. Varför är jag så kroppsfixerad när Björtan är borta...hmmm, sorry.

    SvaraRadera
  5. Det är lite sexigt när byxorna hänger lite....o man ser dom snygga fillefjösarna!

    SvaraRadera