torsdag 30 oktober 2008

Mysdag med Björtan

Idag har jag haft en riktigt skön dag, började med en ORDENTLIG sovmorgon....så sköönt, vågar nog inte säga hur länge får då lär man få höra det ett bra tag framöver av en viss
person ;-) Vaknade dessvärre med halsont, kan bero på att jag trodde jag var Carola igår när vi plöjde hela Singstar hos Joje, men kul var det. Tror nog inte det där med att sjunga är riktigt min grej egentligen.
Björns egentid idag tillbringade han i garaget med att måla locklister, jag passade på att svepa över golvet här inne med dammsugaren. Sedan fick jag följa med Björn in till stan för han var tvungen att shoppa....
Efter det har kvällen bara varit underbar, ett varmt skumbad med ett glas vin till WOW mitt i veckan, ja det är ju faktiskt fredag imorgon, så egentligen så är det ju nästan helg så då kan man ju dricka lite vin eller hur???
Men imorgon bär det av till mitt andra jobb som dagisfröken så nu är det nog dags att gå o knoppa tror jag.

Ha det gott mina vänner och sköt om er!

1 kommentar:

  1. Vilken underbar dag!!! Skönt att lyxa till det lite mitti veckan ;-) Hoppas att det inte blev nå´t värre med halsontet...

    SvaraRadera