onsdag 29 oktober 2008

Medans räkorna tinar...

Ja nu är det väl så att jag får ta och förklara min bakgrundsbild lite granna, jag är sjukt förälskad i detta hårdrocksband, fråga mina vänner dom vet...Har ni aldrig lyssnat på dom så gör det, jag har upptäckt dom ganska sent, men bättre sent än aldrig. Även att jag har en man som jag älskar så lever den där "vara kär i sin idol-känsla" kvar i mig trots att jag passerat 30-strecket (alldeles nyss..). När jag var 12 var min stora kärlek Axl Rose och nu ja vad ska man säga Joacim Cans är för jäkla snygg så är det bara. Man måste ju få ha något att vila sina ögon på när inte Björtan är här.


Nu hördes plinget från mikron, räkorna är tinade, dags att gå ner o skala.

Kram på er från lilla knasiga mig!

2 kommentarer:

  1. Vem av dom var det som var snygg? Det är ju hela 5 karlar att välja på på bilden.. :)

    SvaraRadera
  2. Hihi ja det finns faktiskt fler som ser ganska bra ut men det är ju snyggingen längst fram jag menar ;-)

    SvaraRadera