måndag 2 januari 2012

Hej hopp i löven..

nyp er i röven... I´m back!!
Förra inlägget handlade ju om en ny familjemedlem och här är hon....

Underbaraste Selma, som är en riktig musjägare.
Nytt år och nya tag med denna bloggen hade jag tänkt, vi får se hur väl jag lyckas :)


Vi har firat jul med familjerna Johansson x 2 och Nyström



Julklappsleken :)


Nyår!!



Som vi firade med de underbaraste utav vänner ♥





Jag avslutar med det sexigaste kortet jag hittade, värt att tillägga är att klockan är 04:00, MEN Maria är ju alltid lika snygg iof :)



Tjingeling!




6 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka!

    SvaraRadera
  2. Hurra! Som vi har längtat.

    SvaraRadera
  3. Haha sista kortet - jag dör! Välkommen tillbaka jag har saknat din blogg

    SvaraRadera
  4. Så jäkla kul att du är tillbaka!! Jag ser fortfarande ut som "kl-fyra-efternågradrinkarförmycket" eftersom jag inte sovit värst mycket samt åkt på en förkylning... Tack för en superduperrolig nyår!

    SvaraRadera
  5. Och va hände sen?

    SvaraRadera