söndag 6 februari 2011

Håll i hatten, här kommer lite uppdatering

Kollegorna förgyllde min fredagskväll, oj va kul vi hade :)

Idag har jag varit väldigt duktig, jag har byggt ihop en jättefin hylla som fick stå i badrummet, visst blev det bra (hoppas det är ok Björtan???)

Sedan har jag och katterna varit ute idag, fixat lite, bland annat bäddat in rosorna.

Om det är någon som undrat hur min triangel mår efter kylan så kan jag här visa hur fin den fortfarande är :)

Vår lilla pool som jag fick rädda Cornelis ur idag ;)

Bort snö bort

3 kommentarer:

  1. jösses fick ju riktiga vårkänslor - härligt! hyllan blev skitbra - arga snickaren skulle vara nöjd!

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare, din hylla ser kanon ut, likaså din triangel;)

    SvaraRadera
  3. YES YOU CAN! Du e grym ju! Ser bra ut.
    Nice med bilder på den obefintliga snön också. Då får man byta ut snöskorna mot badbyxor om man ska ner i bunkern... ;)

    SvaraRadera