måndag 17 januari 2011

Mysig helg med massa mysiga människor ♥

Första veckan på jobbet gick fort, skönt att vara tillbaka faktiskt.
I fredags fick vi bjuda fam Sjöstedt på lite mat, vi utmanade dom verkligen genom att bjuda på Trattkantarellsoppa, Johanna är ju inte så förtjust i just trattisar, men hon va SÅ duktig och åt upp det hon tagit till sig ;-) Sedan blev det Råbiff med pommes frites och massa majjo =) tror det gick hem, men är fortfarande inte helt säker..... ;-) Sedan blev det lite nostalgi i min glasögonsamling, som mina föräldrar har varit så snälla och spara.

Abbe i mina brillor från ´83....undra om jag oxå va så söt i dom när jag va 5 år??

Här är vi!

Sedan på på lördag kom fam Nyström på besök och det blev lite Move-spel....dom gillade det, inte så konstigt kanske, det är ju skitkul =)
Jag bangade träningen idag, jag vet dålig stil...men jag har flera bortförklaringar...Mitt mål är dock att komma iväg till friskis någongång under denna veckan!

2 kommentarer:

  1. Hahahahaha vad vi skrattade åt kortet på Abbe!!! Han är ju för söt i dina brillor!! Det är helt ok att skippa träningen men just nu har jag lite dåligt samvete för att jag skrev en liten vass kommentar på fejjan...=0 Du vet att du ska ta det på rätt sätt! Kraaaaaam

    SvaraRadera