lördag 4 december 2010

Plura & lite nostalgi

Jag verkligen ÄLSKAR Så mycket bättre och ikväll va det Pluras tur, gillar Plura. Björn och jag som är trogna besökare på Cornelisdagen brukar ju stöta på Plura där... 2007 fick Björtan a moment med Plura....Björn frågade - är det okej att jag tar ett kort eller? Plura svara - javisst!

Lite sliten kanske.....eller inte mkt för ögonkontakt.

Själv kommer jag ihåg my moment med Plura, det va för många år sedan på City gross i Kungens kurva...jag stod bakom Plura i kassakön...Tror inte han skulle känna igen mig idag ;-)

1 kommentar:

  1. Plura är grym! Han satt där ensam och tittade upp i det blå. Jag gick förbi honom, tänkte att honom har jag sett förut. Gick tillbaka och frågade, lagom tuff efter ett par öl på Mose backe, om det gick bra att ta en bild. Det gjorde det!

    SvaraRadera