torsdag 15 april 2010

Nu så

ska vi börja fylla altanen med möbler o andra grejor....
Va runt och kollade möbler idag och det slutade med denna "soffgrupp" och ett jättefint matbord men bord och stolar (det i bakgrunden) matgruppen kommer inte förrän om några veckor. Men sofforna o parasollet är på plats. Så det blir fördrink i soffan nästa lördag tjejer ;-)

By the way, så kan jag rekommendera en grymt bra serie, True blood. Björn och jag har precis plöjt igenom säsong 1. Ausabrau är den, den innehåller allt det där som gör en serie bra......Ååå så är vampyrerna snygga oxå....såklart ;-)

Bill the vampire

5 kommentarer:

  1. YEAH - shysst!!! Men vi behöver kanske ett räcke om vi ska vara där ute =)

    SvaraRadera
  2. F*n vad snyggt!!! Tyvärr får jag inte äran att sitta i de fina möblerna nästa helg... buhu - sket sig med att vara ledig. Men ni får säkert kul.... tänk inte på mig, jag är inte avundsjuk... Snyft!!!

    SvaraRadera
  3. Fan va nice det ska bli.. ;)

    SvaraRadera
  4. Ingår det en servitör till möblerna?? Så vi slipper springa menar jag???;

    SvaraRadera
  5. Vaddå räcke Johanna...ingen minns en fegis ;-)
    MEN Marie för sjuttsingen, när ska du supa till det då????
    Servitör....ska fundera på det :-)

    SvaraRadera